
Regulamin sklepu internetowego dla przedsiębiorców
Dział I
Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy www.twojezdrowie.sklep.pl prowadzony jest przez firmę Fabre Sp. z o.o. z siedzibą przy Aleje Jerozolimskie 81, 02-001 Warszawa (dalej Właściciel), wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejetru Sądowego pod nr KRS 0000654722, NIP: 52428165583; Regon: 366146680.
W celu korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie dostępu do Internetu, posiadanie adresu e-mail, a także zainstalowanie dowolnej przeglądarki internetowej oraz akceptacja plików cookies. - Przez Klienta rozumie się osobę niebędącą konsumentem w rozumieniu art. 22(1) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 2014.121 j.t.).
Dział II
Obowiązki Klienta przed zamówieniem towaru
- Klient przed zamówieniem towaru zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotowym Regulaminem oraz głównymi cechami produktu, które wskazane są po każdorazowym naciśnięciu na interesujący Klienta produkt.
Dział III
Sposób porozumiewania się Właściciela z Klientem
- Właściciel porozumiewa się z Klientem pisemnie lub za pomocą poczty internetowej e-mail na wskazany przez Klienta adres poczty internetowej z adresu sklep@twojezdrowie.sklep.pl.
Dział IV
Kontakt z Właścicielem i koszty z tym związane
- Klient może szybko i efektywnie skontaktować się z Właścicielem za pomocą poczty e-mail, przesyłając wiadomość na adres sklep@twojezdrowie.sklep.pl, listownie pod adresem Aleje Jerozolimskie 81, 02-001 Warszawa lub telefonicznie pod numerem telefonu +48882700037.
- Klient ponosi koszty porozumiewania się z Właścicielem na odległość w celu zawarcia umowy zgodne z cennikiem usług telekomunikacyjnych wynikających z zawartej przez niego umowy z operatorem usług telekomunikacyjnych. W przypadku porozumiewania się z Właścicielem drogą listowną Klient ponosi koszty zgodne z cennikiem operatora usług pocztowych.
Dział V
Warunki i czas realizacji zamówienia
- Złożenie zamówienia w Sklepie oznacza zawarcie przez Klienta umowy kupna – sprzedaży zamawianych produktów z Właścicielem.
- Finalizacja zakupu jest możliwa, gdy Klient wskaże:
- a) jakie produkty zamówił,
- b) adres, na jaki ma być dostarczony zamawiany produkt (produkty) oraz (opcjonalnie) czy i jeśli tak to na jaki adres ma zostać wystawiona faktura,
- c) sposób dostawy (firma kurierska lub Poczta Polska).
- d) sposób płatności (szczegóły zostały zawarte w Dziale VII niniejszego Regulaminu).
- e) potwierdzenia złożenia zamówienia przyciskiem „Zamawiam i płacę” lub w przypadku zamówień telefonicznych wyraźne potwierdzenie, że zamówienie pociąga za sobą obowiązek zapłaty.
- Zakupiony towar wysyłany jest do klienta w terminie 3 dni od daty:
- a) złożenia zamówienia w przypadku wybrania sposobu płatności „za pobraniem”
- b) zaksięgowania przelewu na koncie Właściciela w przypadku wybrania sposobu płatności za pomocą tradycyjnego przelewu luby przy pomocy systemu PayU.
- Klient samodzielnie wybiera sposób dostarczenia zamówionego towaru, przy czym:
- a) przy wyborze sposobu dostarczenia zamówionego towaru Pocztą Polską S.A. czas dostarczenia liczony jest według regulaminu przewoźnika;
- b) przy wyborze sposobu dostarczenia zamówionego towaru firmą kurierską czas dostarczenia liczony jest według regulaminu przewoźnika.
- klep obsługuje tylko Klientów mających miejsce zamieszkania lub siedzibę w Polsce. Wysyłka jest realizowana wyłącznie na terenie Polski.
Dział VI
Ceny towarów i koszty przesyłki
- Ceny zamieszczane przy oferowanym przez Sklep produkcie zawierają podatek VAT i podawane są w złotych polskich.
- Cena podana przy produkcie nie zawiera informacji o kosztach przesyłki. Koszty przesyłki doliczane są do sumy zamawianych towarów, które są dla Klienta widoczne przed złożeniem zamówienia i ponosi je Klient.
Dział VII
Forma płatności za zamówienie
- Zapłaty za produkt, który ma być dostarczony można dokonać:
- a) osobiście, gotówką w momencie dostarczenia zamówienia „za pobraniem”, za wyjątkiem ustępu 2.
- b) tradycyjnym przelewem bankowym na wskazane przez Sklep konto bankowe,
- c) za pośrednictwem systemu PayU (płatności on-line).
- Zapłatę za zamówione produkty w sposób opisany w punkcie 1a można dokonać jeżeli łączna cena zamawianych produktów nie przekracza 150 zł.
Dział VIII
Reklamacje i zwroty
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty wydania produktu, o ile w ciągu 2
miesięcy od stwierdzenia wad zawiadomi o tym Sklep. - Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail: sklep@twojezdrowie.sklep.pl.
- Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni. Jeśli w tym terminie Właściciel nie ustosunkuje się do reklamacji, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.
Dział IX
Postanowienia końcowe
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych, przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.
- Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za szkody poniesione przez Klienta spowodowane zagrożeniami występującymi w sieci Internet, a w szczególności włamaniami do systemu Klienta, przejęciami haseł przez osoby trzecie, zainfekowaniem systemu Klienta wirusami.
- Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za skutki udostępnienia przez Klienta jego hasła i loginu do Sklepu osobom trzecim.
- Właściciel Sklepu informuje, że wszelkie zamieszczane na stronach internetowych Sklepu znaki handlowe (loga, logotypy, nazwy marek etc.), materiały graficzne, zdjęcia podlegają ochronie prawnej i są wykorzystywane przez Sklep wyłącznie dla celów informacyjnych.
- Właściciel zwraca uwagę, że Sklep zawiera treści chronione prawem własności intelektualnej, w szczególności utwory chronione prawem autorskim (treść zamieszczona w Sklepie, układ graficzny, grafiki, zdjęcia etc.). Klienci oraz osoby odwiedzające Sklep zobowiązują się do przestrzegania praw własności intelektualnych (w tym autorskich praw majątkowych oraz praw własności przemysłowej takich jak prawa wynikające z rejestracji znaków towarowych) przysługujących Właścicielowi oraz podmiotom trzecim. Klient Sklepu lub osoba odwiedzająca stronę internetową Sklepu ponosi wyłączną odpowiedzialność za nieprzestrzeganie postanowień niniejszego punktu.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w tym zwłaszcza kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta o ustawy o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
- Wszystkie nazwy produktów oferowanych do sprzedaży przez Sklep są używane w celach identyfikacyjnych i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów Ustawy Prawo własności przemysłowej.
- Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu twojezdrowie.sklep.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
- Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy Sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar wydruku potwierdzenia, specyfikacji Zamówienia oraz na życzenie faktury VAT.
Dział X
Ilość zamówionych produktów w promocjach sklepu twojezdrowie.sklep.pl
- W trwających promocjach sklepu twojezdrowie.sklep.pl klient może zamówić tylko jedną sztukę produktu promocyjnego w trakcie trwania promocji. Promocja trwa do wyczerpania zapasów.
- Sklep może przedwcześnie zakończyć działania promocyjne.
Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 18.02.2018 r. i obowiązuje osób fizycznych dokonujących z czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.