
Regulamin
Dział I
Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy www.twojezdrowie.sklep.pl prowadzony jest przez firmę Fabre Sp. z o.o. z siedzibą przy Aleje Jerozolimskie 81, 02-001 Warszawa (dalej Właściciel), wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejetru Sądowego pod nr KRS 0000654722, NIP: 52428165583; Regon: 366146680.
W celu korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie dostępu do Internetu, posiadanie adresu e-mail, a także zainstalowanie dowolnej przeglądarki internetowej oraz akceptacja plików cookies. - Przez Klienta rozumie się osobę fizyczną dokonującą z Właścicielem czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Dział II
Obowiązki Klienta przed zamówieniem towaru
- Klient przed zamówieniem towaru zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotowym Regulaminem oraz głównymi cechami produktu, które wskazane są po każdorazowym naciśnięciu na interesujący Klienta produkt.
Dział III
Sposób porozumiewania się Właściciela z Klientem
- Właściciel porozumiewa się z Klientem pisemnie lub za pomocą poczty internetowej e-mail na wskazany przez Klienta adres poczty internetowej z adresu sklep@twojezdrowie.sklep.pl.
Dział IV
Kontakt z Właścicielem i koszty z tym związane
- Klient może szybko i efektywnie skontaktować się z Właścicielem za pomocą poczty e-mail przesyłając wiadomość na adres sklep@twojezdrowie.sklep.pl, listownie pod adresem Aleje Jerozolimskie 81, 02-001 Warszawa lub telefonicznie pod numerem telefonu +48882700037.
- Klient ponosi koszty porozumiewania się z Właścicielem na odległość w celu zawarcia umowy zgodne z cennikiem usług telekomunikacyjnych wynikających z zawartej przez niego umowy z operatorem usług telekomunikacyjnych. W przypadku porozumiewania się z Właścicielem drogą listowną Klient ponosi koszty zgodne z cennikiem operatora usług pocztowych.
Dział V
Warunki i czas realizacji zamówienia
- Złożenie zamówienia w Sklepie oznacza zawarcie przez Klienta umowy kupna – sprzedaży zamawianych produktów z Właścicielem.
- Finalizacja zakupu jest możliwa, gdy Klient wskaże:
- a) jakie produkty zamówił,
- b) adres, na jaki ma być dostarczony zamawiany produkt (produkty) oraz (opcjonalnie) czy i jeśli tak, to na jaki adres ma zostać wystawiona faktura,
- c) sposób dostawy (firma kurierska lub Poczta Polska).
- d) sposób płatności (szczegóły zostały zawarte w Dziale VII niniejszego Regulaminu).
- e) potwierdzenia złożenia zamówienia przyciskiem „Zamawiam i płacę” lub w przypadku zamówień telefonicznych wyraźne potwierdzenie, że zamówienie pociąga za sobą obowiązek zapłaty.
- Zakupiony towar wysyłany jest do klienta w terminie 3 dni od daty:
- a) złożenia zamówienia w przypadku wybrania sposobu płatności „za pobraniem”
- b) zaksięgowania przelewu na koncie Właściciela w przypadku wybrania sposobu płatności za pomocą tradycyjnego przelewu lub przy pomocy systemu PayU.
- Klient samodzielnie wybiera sposób dostarczenia zamówionego towaru, przy czym:
- a) przy wyborze sposobu dostarczenia zamówionego towaru Pocztą Polską S.A. czas dostarczenia liczony jest według regulaminu przewoźnika;
- b) przy wyborze sposobu dostarczenia zamówionego towaru firmą kurierską czas dostarczenia liczony jest według regulaminu przewoźnika.
- Sklep obsługuje tylko Klientów mających miejsce zamieszkania lub siedzibę w Polsce. Wysyłka jest realizowana wyłącznie na terenie Polski.
- Właściciel ma obowiązek dostarczenia zamówionego towaru bez wad.
Dział VI
Ceny towarów i koszty przesyłki
- Ceny zamieszczane przy oferowanym przez Sklep produkcie zawierają podatek VAT i podawane są w złotych polskich.
- Cena podana przy produkcie nie zawiera informacji o kosztach przesyłki. Koszty przesyłki doliczane są do sumy zamawianych towarów, które są dla Klienta widoczne przed złożeniem zamówienia i ponosi je Klient.
Dział VII
Forma płatności za zamówienie
- Zapłaty za produkt, który ma być dostarczony można dokonać:
- a) osobiście, gotówką w momencie dostarczenia zamówienia „za pobraniem”, za wyjątkiem ustępu 2.
- b) tradycyjnym przelewem bankowym na wskazane przez Sklep konto bankowe,
- c) za pośrednictwem systemu PayU (płatności on-line).
- Zapłatę za zamówione produkty w sposób opisany w punkcie 1a można dokonać jeżeli łączna cena zamawianych produktów nie przekracza 150 zł.
Dział VIII
Reklamacje i zwroty
- Klient, który nabył towar ma prawo złożyć reklamację. Reklamacja złożona przez osobę nieuprawnioną pozostawiana jest bez rozpoznania.
- Właściciel jest obowiązany do rozpatrzenia reklamacji Usługi.
- Jeżeli reklamacja nie zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od dnia jej złożenia, uważa się, że została ona uwzględniona. Przez rozpatrzenie reklamacji rozumie się wysłanie przed upływem tego terminu przez Właściciela odpowiedzi o uwzględnieniu lub nieuwzględnieniu reklamacji.
- Reklamacja powinna zawierać:
- a) imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby Klienta;
- b) określenie przedmiotu reklamacji;
- c) przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację;
- d) datę złożenia zamówienia
- e) wysokość kwoty odszkodowania lub innej należności – w przypadku gdy Klient żąda ich wypłaty;
- f) numer konta bankowego lub adres właściwy do wypłaty odszkodowania lub innej należności albo wniosek o ich zaliczenie na poczet przyszłego zamówienia;
- g) podpis Klienta - w przypadku reklamacji złożonej w formie pisemnej.
- W przypadku gdy reklamacja nie spełnia warunków określonych w ust. 4 pkt a) -e), h) lub i), Właściciel niezwłocznie informuje Klienta o konieczności jej uzupełnienia.
- W przypadku gdy złożona reklamacja nie spełnia warunków określonych ust. 4 pkt a) -e), h) lub i), Właściciel, o ile uzna, że jest to konieczne do prawidłowego rozpatrzenia reklamacji, niezwłocznie wzywa Klienta do jej uzupełnienia w terminie 7 dni, i zakres tego uzupełnienia, z pouczeniem, że nieuzupełnienie reklamacji w określonym terminie spowoduje pozostawienie reklamacji bez rozpoznania. Po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu reklamację pozostawia się bez rozpoznania.
- Jeżeli w reklamacji nie została określona kwota, o której mowa w ust. 4 pkt g), a prawo do odszkodowania lub zwrotu innej należności nie budzi wątpliwości, Właściciel traktuje reklamację tak, jakby kwota ta była określona.
- Reklamacja może być złożona pisemnie na adres Aleje Jerozolimskie 81, 02-001 Warszawa lub mailowo na adres: sklep@twojezdrowie.sklep.pl.
- Właściciel niezwłocznie potwierdza przyjęcie reklamacji w formie pisemnej lub mailowej.
- Reklamacja może być złożona w terminie 2 lat od daty wydania zamówionego towaru, jeżeli w ciągu 2 miesięcy od stwierdzenia nieprawidłowości zawiadomił o nich Właściciela. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.
- Reklamację złożoną po upływie terminu, o którym mowa w ust. 10, pozostawia się bez rozpoznania, o czym Klient jest powiadomiony.
- Właściciel rozpatruje reklamację w terminie 30 dni od dnia jej złożenia poprzez udzielenie w formie pisemnej odpowiedzi na reklamację.
- Każda odpowiedź na reklamację zawiera:
- a) firmę, która rozpatruje reklamację;
- b) powołanie podstawy prawnej;
- c) rozstrzygnięcie o uznaniu lub odmowie uznania reklamacji;
- d) w przypadku przyznania odszkodowania - określenie wysokości kwoty i terminu jego wypłaty;
- e) w przypadku zwrotu innej należności - określenie wysokości kwoty i terminu jej zwrotu;
- f) pouczenie o wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego i prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym;
- g) podpis podmiotu upoważnionego do rozpoznania reklamacji.
- W przypadku odmowy uznania reklamacji w całości lub części odpowiedź na reklamację zawiera dodatkowo uzasadnienie faktyczne i prawne oraz jest doręczana przesyłką poleconą.
- Odpowiedź na reklamację jest ostatecznym rozstrzygnięciem w sprawie i wyczerpuje drogę wewnętrznego postępowania reklamacyjnego. Dalsze spory mogą być skierowane na drogę postępowania przez sądem powszechnym lub na drogę postępowania polubownego, czy też mediacji.
- W przypadku, gdy Klient będzie chciał wdać się w spór z Właścicielem ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację
Dział IX
Prawo odstąpienia od umowy
- Każdemu Klientowi, korzystającemu ze sklepu internetowego twojezdrowie.skep.pl przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny, w terminie opisanym poniżej. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres Aleje Jerozolimskie 81, 02-001 Warszawa lub na adres e-mail: info@twojezdrowie.sklep.pl. Prawo do odstąpienia przysługuje Klientowi w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Klienta towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem Klient wyśle oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres podany powyżej.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może złożyć za pomocą formularza dostępnego o TUTAJ
- Właściciel przesyła Klientowi na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, jeżeli jest ono skuteczne.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą.
- Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Właściciela. Właściciel nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Prawo do odstąpienia od umowy przez Klienta jest wyłączone w odniesieniu do umów:
- a) w której przedmiotem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
- W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient.
Dział X
Postanowienia końcowe
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.
- Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za szkody poniesione przez Klienta spowodowane zagrożeniami występującymi w sieci Internet, a w szczególności włamaniami do systemu Klienta, przejęciami haseł przez osoby trzecie, zainfekowaniem systemu Klienta wirusami.
- Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za skutki udostępnienia przez Klienta jego hasła i loginu do Sklepu osobom trzecim.
- Właściciel Sklepu informuje, że wszelkie zamieszczane na stronach internetowych Sklepu znaki handlowe (loga, logotypy, nazwy marek etc.), materiały graficzne, zdjęcia podlegają ochronie prawnej i są wykorzystywane przez Sklep wyłącznie dla celów informacyjnych.
- Właściciel zwraca uwagę, że Sklep zawiera treści chronione prawem własności intelektualnej, w szczególności utwory chronione prawem autorskim (treść zamieszczona w Sklepie, układ graficzny, grafiki, zdjęcia etc.). Klienci oraz osoby odwiedzające Sklep zobowiązują się do przestrzegania praw własności intelektualnych (w tym autorskich praw majątkowych oraz praw własności przemysłowej takich jak prawa wynikające z rejestracji znaków towarowych) przysługujących Właścicielowi oraz podmiotom trzecim. Klient Sklepu lub osoba odwiedzająca stronę internetową Sklepu ponosi wyłączną odpowiedzialność za nieprzestrzeganie postanowień niniejszego punktu.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w tym zwłaszcza kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta o ustawy o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
- Wszystkie nazwy produktów oferowanych do sprzedaży przez Sklep są używane w celach identyfikacyjnych i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów Ustawy Prawo własności przemysłowej.
- Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu twojezdrowie.sklep.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
- Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy Sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar wydruku potwierdzenia, specyfikacji Zamówienia oraz na życzenie faktury VAT.
- Właściciel potwierdza Klientowi zawarcie umowy na odległość przesyłając mu informacje o których mowa w art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014 r.).
- Informujemy, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).
Dział XI
Ilość zamówionych produktów w promocjach sklepu twojezdrowie.sklep.pl
- W trwających promocjach sklepu twojezdrowie.sklep.pl klient może zamówić tylko jedną sztukę produktu promocyjnego w trakcie trwania promocji. Promocja trwa do wyczerpania zapasów.
- Sklep może przedwcześnie zakończyć działania promocyjne.
Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 18.02.2018 r. i obowiązuje osób fizycznych dokonujących z czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.